W związku z utrzymującym się zagrożeniem epidemiologicznym w kierunku zagrożenia koronawirusem (SARS-CoV-2) informujemy, że w trosce o zdrowie pacjentów:
1. Każdy pacjent ma możliwość uzyskania porady medycznej w ramach TELEPORADY (zgodnie z podanym niżej harmonogramem pracy lekarza).
2. Wizyta w poradni lekarza POZ jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z lekarzem (dzwoniąc do konkretnego gabinetu) lub pielęgniarką w godz. 8:00 – 14:00 tel. 667-662-654.
3. Zgłoszenie wizyty domowej – od poniedziałku do piątku godz. 8:00 – 10:00 po telefonicznej weryfikacji przez lekarza (wywiad wraz z wywiadem epidemiologicznym).
4. Zapotrzebowanie na leki i zaopatrzenie medyczne można złożyć:
– za pomocą kartki wrzuconej do skrzynki umieszczonej przy wejściu do przychodni (prosimy o umieszczenie numeru telefonu do kontaktu zwrotnego),
– telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 pod numerem telefonu 667-662-654.
Czas realizacji zapotrzebowania na receptę lub zaopatrzenie medyczne wynosi 3 dni robocze!
5. W przypadku konieczności przesłania dla lekarzy wyników badań, kart informacyjnych itp. dostępna jest skrzynka mailowa: poz@10wsk.mil.pl (nie wysyłamy na nią próśb o recepty, skierowania itp.).
6. Wizyta w celu wykonania szczepienia ochronnego:
– szczepienia wykonywane będą po uprzedniej rejestracji tel. 667-662-654 w godzinach 10:00 – 13:00 od poniedziałku do piątku, w czwartki od 13:00 do 16:00,
– szczepienia dla dzieci – rejestracja w godz. 13:00 – 14:00 tel. 261-417-309, 782-702-321.
Osoby dorosłe na szczepienie udają się przez parking od ulicy Powstania Listopadowego (boczne wejście), kierując się do gabinetu zabiegowego.
Dzieci zgłaszają się z jednym opiekunem wchodząc do poradni dzieci zdrowych wejściem bocznym.